Ako si v Gmaile vytvoriť e-mailový podpis?

Používanie podpisu v e-mailovej komunikácii patrí medzi zaužívané praktiky. Okrem toho, že to pôsobí profesionálne, to so sebou prináša aj ďalšie praktické aspekty.

Len si predstavte koľko e-mailov zvyknete posielať každý mesiac. Ak ide o firemnú a formálnu komunikáciu, tak ich určite zvyknete podpisovať. No a vďaka predpripravenému podpisu, ktorý sa pridá vždy automaticky, si to viete uľahčiť.

Nemusíte nič písať a máte istotu, že podpis bude v odoslanom e-maile prítomný, a to vo svojej štandardnej podobe. Používaním e-mailového podpisu budete taktiež pôsobiť dôveryhodnejšie a klienti si vás dokonca lepšie zapamätajú.

Základnou pointou je však to, že e-mailový podpis obsahuje kľúčové informácie o vašej osoby spolu s kontaktnými údajmi.

Čo si dať do e-mailového podpisu?

Kreativite sa medze nekladú, no na druhú stranu, to určite netreba prekombinovať. Držte sa starého dobrého hesla, že menej je niekedy viac. Podpis by mal byť hlavne jednoduchý a informatívny.

Meno, priezvisko, pozícia vo firme, kontaktné údaje a prípadne adresa so sídlom firmy. K tomu môžete pridať odkaz na web či profil na sociálnej sieti (firemný, nie osobný). Nepchajte tu ani úplne všetky kontaktné údaje, klasikou je e-mail a telefónne číslo.

Je možné, že ako firma budete mať stanové určité pravidlá aj pre vytváranie e-mailového podpisu. Tie je samozrejme nutné dodržať. Firmy sa totiž chcú prezentovať jednotne a profesionálne v každom smere.

Pri vytváraní podpisu toho dosť závisí aj od brandže v ktorej sa pohybujete. Kreatívne duše sa budú schopné poriadne vyhrať aj s podpisom a určite majú väčšiu voľnosť, než niekto z vrcholového manažmentu.

Gmail: Ako si pridať e-mailový podpis?

Samotné vytvorenie podpisu je v Gmaile otázkou nájdenia správneho okienka v nastaveniach. Tam sa vloží vhodný text a je to.

  • Prihlásime sa do svojho účtu na stránke Gmail.
  • V pravom hornom rohu klikneme na ikonu ozubeného kolieska.
  • Zobrazia sa rýchle nastavenia, kde klikneme na tlačidlo “Zobraziť všetky nastavenia”.
  • Dostaneme sa do kompletných nastavení.
  • V sekcii “Všeobecné” nájdeme položku “Podpis”.
  • Klikneme na tlačidlo “Vytvoriť nový”.
  • Podpis pomenujeme pre lepšiu orientáciu.
  • Do okna napravo zadáme požadovaný text.
  • V ponuke “Predvolený podpis” zvolíme podpis, ktorý sme vytvorili.
  • Úpravy je potrebné uložiť kliknutím na tlačidlo “Uložiť zmeny”, ktoré sa nachádza na úplnom spodku nastavení.
  • Hotovo.
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mohlo by zaujať