ASUS

Notebooky ASUS ZenBook, StudioBook a ROG sa dočkali rozšírenej podpory

ASUS na Slovensku vylepšuje, respektíve dodatočne rozširuje, záručné podmienky pre svoje “prémiové” notebooky. Inak povedané pre tie drahšie kúsky, ktoré by si rozšírenú opateru v prípade problémov zaslúžili už od prvého momentu. Bohužiaľ sa jej dočkali až po čase, no aj to sa počíta. Celkovo ide o vítaný krok a príjemné prekvapenie.

NBD-on site záruka pre notebooky ZenBook a StudioBook

Aby som sa konečne dostal ku konkrétnym veciam, rozšírená NBD On-site záruka sa týka zariadení rodín ZenBook a StudioBook. Pod touto možno trošku neznámou skratkou sa skrýva nárok na technickú podporu do druhého pracovného dňa (od nahlásenia problémov), a to aj priamo na mieste (u zákazníka), vrátane prípadného výjazdu technika.

V praxi to má fungovať tak, že zákazník vyplní online formulár, najneskôr druhý pracovný deň ho bude kontaktovať servisný technik a pokiaľ problémy nebude možné vyriešiť na diaľku, tak technik vyrazí do terénu. Táto podpora platí pre Slovensko a Česko.

Pokiaľ nebude zariadenie korektne fungovať pri bežnom a správnom používaní v dobe trvania tohto servisného balíčku, ASUS opraví alebo vymení poškodené diely výrobku alebo komplet zariadenia za nové či repasované diely alebo zariadenia tak, aby bola funkcionalita rovnaká alebo lepšia ako pôvodná.

Záruka v prípade náhodného poškodenia pre notebooky značky ROG

ASUS ponúka špeciálne záručné podmienky aj novým majiteľom notebookov značky ROG. Tí majú nárok na záručnú opravu aj v prípade náhodného poškodenia zariadenia v dôsledku pádu, buchnutia, poškrabania, poliatia, elektrického prepätia či iných náhodných udalostí a to po dobu dvoch rokov. V prípade takejto záručnej opravy hradí zákazník 20 % hodnoty opravených komponentov.

Vzhľadom na to, aké poškodenia sú zahrnuté, to vyzerá byť skutočne fajn. ASUS totiž uvádza, že základná záruka pokrýva iba výrobné vady, tá rozšírená prakticky takmer čokoľvek. Rozšírená záruka pre notebooky ROG platí dva roky od nákupu a uplatniť sa dá raz za kalendárny rok. Celkovo je teda možné požiadať o dva servisné zásahy. Komponenty, ktoré boli vymenené, podliehajú záruke tri mesiace, resp. po dobu záručnej doby zariadenia.

Pre uplatnenie ROG servisu je potrebné uviesť v servisnom online formulári detaily príčiny poškodenia a tiež čas a miesto, kde sa „nehoda“ stala.

Rozšírená záruka sa aktivuje automaticky

Tieto nadštandardné záručné podmienky sa vzťahujú na takmer 90 modelov notebookov ZenBook a StudioBook a na viac ako 70 herných notebookov ROG, ktoré boli zakúpené po 1. januári 2020. Pre získanie rozšírenej záruky nie je potrebné nič robiť – automaticky sa aktivuje po prvom spustení zariadenia.

Viac informácií priamo u výrobcu

Viac informácií a zoznam notebookov, na ktoré sa tento typ záruky vzťahuje, nájdete na weboch:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mohlo by zaujať